Fredericia Sejlklub

Hjemmeside for Fredericia Sejlklub

OVERVIEW

The site fredericia-sejlklub.dk presently has a traffic classification of zero (the lower the more traffic). We have inspected twelve pages within the web page fredericia-sejlklub.dk and found six websites referring to fredericia-sejlklub.dk. We were able to detect one mass web platforms enjoyed by fredericia-sejlklub.dk.

FREDERICIA-SEJLKLUB.DK TRAFFIC

The site fredericia-sejlklub.dk is seeing fluctuating levels of traffic for the whole of the year.
Traffic for fredericia-sejlklub.dk

Traffic ranking (by month) for fredericia-sejlklub.dk

Traffic ranking by day of the week for fredericia-sejlklub.dk

Bavaria Yachtforsikinger

ALL risk kasko better safe than sorry. Vores fælles begejstring for sejlerlivet har vi delt i mere end 40 år. Hvordan nyder I jeres begejstring? I sejlbåde, måske kapsejlads? Afslapning på jeres Yacht i DK eller i udlandet? Eller nydelsen af hurtig fart i jeres motorbåd? Vi deler jeres hengivenhed og begejstring for sejlerlivet. I mere end 40 år har vi tilbudt den Yachtforsikring, som lige netop passer til dig. Vi yder altid den bedst mulige service.

Haderslev Sejl-Club HSC Sydhavnsvej 1F, 6100 Haderslev VCarsten Mikkelsen Mob. 2992 2854. Mail formandhaderslevsejlclub.dk HSC ligger næsten i bunden af Haderslev fjord, som betegnes som Danmarks flotteste fjord Kig ind - du skal v

Vejr - Vand - NU! HSC - Vi ses igen - i Haderslev Sejl-Club. Velkommen til Haderslev Sejl-Clubs hjemmeside. Regulativ for broer, kraner og vinterplads. Webbrowseren understøtter ikke indbyggede rammer eller er aktuelt konfigureret til ikke at vise indbyggede rammer. Støt vore sponsorer - de støtter os. Vind, vejr og vandstand i Haderslev fjord. Haderslev Sejl-Club Sydhavnsvej 1F - 6100 Haderslev. Af respekt for dit privatliv, bruger vi.

Sejlsport, teambuilding og firmasejlads Match Racing Denmark

Værdiskabende sejlads til virksomheder, kunder, personale, sportshold og alle andre, der har brug for et boost i hverdagen. Fokus på teamoplevelser, kommunikation og samarbejde. Woman 2018 - sæt kryds i kalenderen. 5 gode grunde til at sejle matchrace. SEJLSPORT - TEAMBUILDING - FIRMAEVENTS. I grupper af 4-6 personer skal I lære at sejle båden, på blot 2.

WHAT DOES FREDERICIA-SEJLKLUB.DK LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of fredericia-sejlklub.dk Mobile Screenshot of fredericia-sejlklub.dk Tablet Screenshot of fredericia-sejlklub.dk

FREDERICIA-SEJLKLUB.DK SERVER

We caught that the main root page on fredericia-sejlklub.dk took six hundred and seventy-three milliseconds to come up. Our parsers could not discover a SSL certificate, so our parsers consider fredericia-sejlklub.dk not secure.
212.97.132.155

We detected that this domain is weilding the LiteSpeed os.

Fredericia Sejlklub

Hjemmeside for Fredericia Sejlklub

PARSED CONTENT

The site had the following in the web page, "Undervisning i praktisk sejlads i en 24 fod sejlbåd." We noticed that the web page stated " Infomøde om praktisk sejlads i Fredericia sejlklub den 4 april kl 1900." It also stated "Man skal ikke være medlem for at komme til infomødet. Invitationen til kapsejladsen Fyn Rundt. Her er beretningen fra generalforsamlingen, det underskrevne eksemplar befinder sig hos sekretæren. Der kommer en 25 meter lift på vinter pladsen. Mandag og tirsdag i ugen 12." The header had fredericia as the highest ranking keyword. This keyword was followed by sejlklub, sejlsport, and sejlads which isn't as urgent as fredericia.

SEEK MORE WEB PAGES

Fredericia Skakforening

I perioden 1901 til 1913 eksisterede der i Fredericia en skakklub under Jysk Skakunion med navnet Fredericia Skakforening. Fredericia Skakklub startede i 1925 med L. Den mest vindende klubmester blev Leif Vestergård med 12 mesterskaber.

Fredericia Stenhuggeri - Gravsten, stenhugger

Tlf 75 92 00 38. Fax 75 92 70 38. Fredericia Stenhuggeri er et lokalt, familieejet stenhuggeri, som har eksisteret i mere end 100 år. Kvalitetshåndværk, et højt serviceniveau og punktlighed er altid i højsædet hos os. Fredericia Stenhuggeri drives i dag af 3. generation, stenhuggermester Flemming Lund og Peter Lund.

Audi Fredericia

Privatleasing eller Køb? Hvorfor købe brugt Audi? Kontor and Mødelokaler. Nyd et slag Golf mens din Audi serviceres. Jo ældre, jo billigere - rabat på værkstedet. Jo ældre, jo billigere - rabat på værkstedet. Book dit næste Event hos Audi Fredericia.

Fredericia Furniture

Get inspired, and feel at home. Explore the new foodie hot spot Hermanns in vibrant Berlin featuring a wide selection of Fredericia classics. Visit interior blogger Pella Hedeby and get inspired by her personal style featuring the iconic Trinidad chair. Explore a universe of streamlined organic forms, warm, natural shades and sleek new furniture designs - created by Space Copenhagen. AN ICON IN THE MAKING - THE SPANISH CHAIR. Click to watch the full video.

K.D.St.V. Fredericia Bamberg

Fraternitas, sinceritas, veritas! Auf dt. Liebe, Treue, Wahrheit! Kein bloßer Spruch, sondern gelebter Alltag bei der Katholisch Deutschen Studentenverbindung Fredericia im Cartellverband zu Bamberg. Im Jahre 1913 aus der 1911 gegründeten Akademischen Vereinigung hervorgegangen, pflegen wir seit dieser Zeit bis in die Heutige das Couleurstudententum in Bamberg. Bei uns auf dem Haus sind wieder Zimmer frei und wir suchen interessi.